2009-08-07

Varför bloggar jag?

Nästan femtio år fyllda och så ska jag börja blogga. Varför det? Ja, varför inte.

Trots allt så är ju det en utmärkt väg för att kunna publicera i princip vad man vill. Semestern är slut sedan några dagar och efter nästan tre veckors idogt regnande så kom solen och värmen samma dag som jag återkom till jobbet. Folkets jubel, hur nöjd är man efter detta då? Onöjd. Nåja, det är ju bara ett år till nästa sommarsemester.

Ikväll så blir det mest tittande på TV. "Barnaskrik och jäkelskap" på fyran blir det först och om jag senare får åtkomst till TV:n så blir det fotboll mellan Middlesbrough FC - Sheffield United. Det är nämligen premiär i Championship.
I slutet av oktober ska vi till London och då är målet att se Premier League mellan Fulham och Liverpool.

Under morgondagen ska jag försöka få till något vettigt att skriva om. Ha en skön kväll

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat/ Frippe

Anonym sa...

E du femti?? Du ser ju inte ut att vara merän 40 :) Slangen