2009-08-09

Badpremiär



I går när sommaren nästan är slut så badade jag för första gången i år. Lite skrämmande är detta men med tanke på hur sommaren har varit med arktisk temperatur så är det logiskt. Särskilt med tanke på att jag ogärna badar om vattentemperaturen understiger 25 grader.

Idag har jag varit duktig och dammsugit hela huset med vår nyinköpta påslösa dammsugare.

Ganska snart så ska jag gå ner till ICA för att inköpa korv med bröd som får bli dagens lunch.

Efter lunchen så börjar jag uppladdningen för debyt mellan Blåvitt och ÖIS som jag ska se på datorn. Håll nu alla tummarna för att ÖIS ska bärga en trepoängare.

PS!! Såg ni matchen igår i Championship mellan West Bromvich och Newcastle. Det var en kanonmatch som slutade 1-1.

Lägger in några foton från gårdagens badutflykt. Visar inte mig i vattnet då jag var fotografen men ni får helt enkelt lita på mitt ord att verkligen var i "plurret"

2 kommentarer:

Peter Andersson sa...

Tjena.
Bada ska man bara göra om det är varmt i vattnet.
Så på den punkten är jag helt på din sida.

Hur funkade den påslösa dammsugaren?

jimbo sa...

Dammsugaren utan påse fungerade utmärkt, slut med inköp av nya påsar vilket är ett lyft./Jimmy